Artegence dla Reality TV
Od maja została uruchomiona nowa strona telewizyjnego kanału tematycznego Reality TV należącego do grupy Zone Vision Networks
Autorem portalu jest agencja Artegence.
Strona www.realitytv.pl została zaprojektowana i zarządzana jest przez agencję interaktywną Artegence. Projekt ten jest kolejnym już (m.in. po serwisie wyborowa.com) serwisem Artegence, który został wyemitowany także dla innych rejonów świata – między innymi – w USA, Wielkiej Brytanii, krajów skandynawskich, pozostałej części Europy, Środkowego Wschodu i RPA.
Jak mówi Marta Karasińska, B2B marketing manager w Zone Vision Poland , ze względu na profil kanału, strona uległa przeobrażeniu i obecnie jest bardziej dynamiczna, interaktywna oraz spełnia oczekiwania widzów. Nowy portal Reality TV jest w dużej mierze nastawiony na wizualizacje – relacje świadków z wydarzeń, które miały miejsce w rzeczywistości. Pod wszystkimi elementami znajdują się najważniejsze filmy, serie nakręcone kamerą przez świadków wstrząsających wydarzeń ułożone według tematów.
Strona kanału Reality TV zawiera ramówkę, opisy programów, tapety, trailery, a także bieżące informacje o tym co w danej chwili emitowane jest w kanale. Wszystkie projekty graficzne promujące kanał, w tym również strona, są spójne z profilem i ofertą kanału.
Dołącz do dyskusji: Artegence dla Reality TV