Asus tworzy własny dział public relations, koniec współpracy z Monday PR
Firma Asus w Polsce, w związku z rozwojem działów komunikacji i marketingu w Polsce, powiększa zespół pracowników oraz przenosi działania PR z zewnętrznej agencji do struktur firmy. Tym samym kończy wieloletnią współpracę z agencją Monday PR.
Koncentracja wszystkich prac w jednym miejscu ma pozwolić na swobodniejszy i szybszy przepływ informacji, a przez to wzmocnić relacje firmy z klientami i partnerami.
Od 1 kwietnia br. za działania PR związane z telefonami, laptopami, tabletami oraz komputerami stacjonarnymi odpowiedzialna będzie Monika Mendygrał, która dotychczas skupiała się na produktach Asus z grupy Open Platform.
Z kolei za komunikację m.in. płyt głównych, kart graficznych, monitorów oraz rozwiązań sieciowych odpowiadać będzie Karolina Walczyk, która przez wiele lat związana była z agencją PR Manejo i pracowała m.in. dla takich klientów jak Intel, Gigabyte i iiyama. Przez ostatnie lata zajmowała się komunikacją Roberta Kubicy, Adriana Paska i Bartka Marszałka w firmie P1 Sports.
Dotychczasowi szefowie obu działów marketingu pozostają bez zmian: Agnieszka Oware, po stronie Open Platform Business Group i Adam Żelazko w System Business Group.
Dołącz do dyskusji: Asus tworzy własny dział public relations, koniec współpracy z Monday PR