At Media reklamuje się w ‘Gazecie Wyborczej’ i Gazeta.pl
Rozpoczęła się kampania wspierająca ofertę reklamową At Media. Akcja obejmująca media Agory jest skierowana do marketerów.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa domu sprzedaży At Media podkreśla zalety reklamowania się w telewizyjnych kanałach tematycznych należących do jego oferty. Przekaz informuje, że takie stacje wybiera aż 61 proc. Polaków, którzy zarabiają powyżej średniej krajowej, są pozytywnie nastawieni do reklamy i mieszkają bliżej centrów dystrybucji. Akcja opiera się na layoucie pokazującym taką przykładową osobę. Kampania jest skierowana do przedstawicieli biznesu i reklamodawców
Akcja jest prowadzona w dodatku biznesowym ‘Gazety Wyborczej’ i serwisach Gazeta.pl, m.in. dlatego że At Media oferuje z Agorą wspólny pakiet reklamowy. Kreację kampanii – której pierwszy etap potrwa do końca bieżącego roku – przygotowała agencja Via Wielkie Studio, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół marketingu At Media we współpracy z domem mediowym Starlink.
Dołącz do dyskusji: At Media reklamuje się w ‘Gazecie Wyborczej’ i Gazeta.pl