ATMA prezentuje nowego Focusa
Agencja koncertowa ATMA jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie premiery nowego Forda Fokusa
Premiera nowego modelu to dla koncernu samochodowego jedno z najważniejszych wydarzeń w strategii działań z zakresu public relations. Premierowy Event, podczas którego przedstawiciele rynku po raz pierwszy mogą ujrzeć końcowy efekt pracy inżynierów i designerów to wydarzenie kluczowej rangi. Czytelność przesłania wynikająca ze sposobu prezentacji jest powielana przez obecnych na imprezie dziennikarzy i często ma bezpośredni wpływ na późniejsze postrzeganie premierowego modelu przez klientów. Dlatego też zaangażowanie w scenariusz tego rodzaju imprez powierza się wybitnym specjalistom od PR, którzy wykonanie poszczególnych elementów scenariusza zlecają wyspecjalizowanym podwykonawcom. Jednak premiera nowego modelu Forda Focusa będzie wyjątkowa nawet pod względem organizacyjnym. Przedstawiciele firmy zdecydowali się zlecić całość prac jednej z największych w kraju agencji koncertowych - ATMA.
"Premierowe eventy nowych modeli samochodów maja podobne elementy scenariusza. Upraszczając można wyodrębnić trzy elementy składowe - lampka wina na powitanie - "atrakcja"- jedzenie. Natomiast koncepcja którą przedstawiliśmy klientowi zakłada wyreżyserowanie spójnego, zrealizowanego z dużym rozmachem wydarzenia artystycznego" - mówi Krystian Wolak odpowiedzialny za takie przedsięwzięcia w ATMA.
Premiera nowego Forda Focusa odbyła się 19 lutego 2005 w Dworze w Tomaszowicach.
"Głównym celem jaki przyświecał nam podczas prac nad scenariuszem imprezy było przygotowanie wydarzenia wyjątkowego. Dlatego starannie dobieraliśmy artystów pod względem spójności ich artystycznej twórczości a nie aktualnej popularności. Organizujemy setki koncertów rocznie z każdym liczącym się artystą w naszym kraju. Przez ponad 13 lat działalności udało się nam zbudować artystyczną "rodzinę" - w której każdy wie kto w czym sprawdza się najlepiej. Chcieliśmy by "gwiazda wieczoru" zaprezentowana została w sposób naprawdę niezapomniany, czytelny i całkowicie zgodny polityka komunikacyjną marki - podsumowuje Krystian Wolak.
Dołącz do dyskusji: ATMA prezentuje nowego Focusa