Atmedia: 6 nowych pakietów, podwyżka o kilkanaście procent
W ofercie Atmediów pojawia się sześć nowych pakietów demograficznych. Jednocześnie w przyszłym roku wprowadzona zostanie kilkunastoprocentowa podwyżka cen reklam.
Atmedia, broker reprezentujący reklamowo 60 telewizyjnych kanałów tematycznych i w 28 stron internetowych, wprowadzają do swojej ofert pakiety demograficzne Atwomen, Atmen, Atmothers, Atbusiness, Atcities i Atyour target. Pięć pierwszych jest skierowanych do zdefiniowanych grup celowych, odpowiednio: kobiet, mężczyzn, matek, mieszkańców miast i ludzi biznesu. Natomiast Atyour target pozwala reklamodawcy dobierać stacje gwarantujące dotarcie do określonego przez nich targetu. Każdy z pakietów zawiera 25 kanałów najlepiej dopasowanych do danej grupy celowej, przy czym marketerzy mogą też zawęzić wybór stacji.
Ponadto Atmedia umożliwiają osobną sprzedaż pasm prime time (godz. 18:00-22:59) i off-peak na antenach reprezentowanych stacji. Do tej pory koszt zakupu prime time ogłaszany był każdego miesiąca, natomiast teraz koszt bazowy czasu reklamowego (CPP) będzie ustalany dla pasm prime-time i off-peak na cały rok. Ten podział będzie także obowiązywał w ramach systemu sprzedaży pre-sales. Pełna przewidywalność cen ma ułatwić planowanie całorocznych strategii komunikacji z udziałem stacji tematycznych
Niezmienne w ofercie Atmediów pozostają sprzedaż według ogłoszonego w pierwszych dniach każdego miesiąca CPP, bukowanie w pierwszej kolejności zleceń złożonych w tym systemie oraz możliwość planowania kampanii w trzech grupach rozliczeniowych (4-12, 16-49, 13-29), a w ramach każdej z nich oferta trzech form zakupu: pojedynczej stacji, wspomnianych pakietów demograficznych i szerokiego dotarcia (Atmax Kids, Atmax Young, Atmax).
Przedstawiciele Atmediów zapowiadają, że w przyszłym roku wprowadzą kilkunastoprocentową podwyżkę cen reklam. - Wraz z ich popularnością wśród widzów, rośnie popyt na zakup kampanii w stacjach tematycznych. W czasach dekoniunktury dodatkowo zyskiwały one na rynku reklamowym, gwarantując dotarcie do najcenniejszych dla marketerów grup odbiorców - uzasadnia Marta Wiercińska, commercial director Atmediów. - Rok 2012, choć może oznaczać spowolnienie w skali całej branży reklamowej, zapowiada się jako kolejny rok wzrostu w segmencie stacji tematycznych. Planowana podwyżka będzie odzwierciedleniem wzrostu pozycji rynkowej Atmediów, które pozostanie atrakcyjną kosztowo alternatywą dla telewizji naziemnych - dodaje.
Z kolei oferta internetowa Atmediów została podzielona na dwa segmenty: reklamy VoD oraz display. W ramach każdym z nich sprzedawane są trzy pakiety - odpowiednio @vod, @kids vod, @young vod oraz @fun, @young, @kids.
Dołącz do dyskusji: Atmedia: 6 nowych pakietów, podwyżka o kilkanaście procent