SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Auto Moto" dwutygodnikiem

Magazyn motoryzacyjny "Auto Moto" od lipca br. będzie ukazywał się jako dwutygodnik

Auto Moto, magazyn motoryzacyjny Wydawnictwa Bauer, przekształca się w dwutygodnik. Począwszy od numeru 8/03 (na rynku 9 lipca) Auto Moto ukazywać się będzie już nie raz w miesiącu, ale co dwa tygodnie.

- Zmiana częstotliwości ukazywania się Auto Moto jest zgodna z tendencjami na europejskim rynku czasopism motoryzacyjnych. Dwutygodnik Auto Moto umożliwi ponad 800 tys. swoich czytelników* śledzenie na bieżąco premier nowych modeli i innych wydarzeń związanych z motoryzacją, a klientom pozwoli na zamieszczanie nie tylko reklam image'owych, ale także produktowych, co do tej pory nie zawsze było możliwe z powodu częstych i niespodziewanych akcji promocyjnych przeprowadzanych przez producentów samochodów - informuje Bauer.

Auto Moto jest najpopularniejszym miesięcznikiem samochodowym w Polsce, czytanym przez czytanym przez 808 tys. tj.2,7%* czytelników w ogóle, natomiast w grupie: "mężczyźni" zajmuje pierwszą pozycję z 5% czytelnictwem i 727 tys. czytelników*

Auto Moto odnotował w I kwartale 2003 roku przyrost przychodów reklamowych o 91,7% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, podczas gdy ilość stron reklamowych wzrosła o 70,22%.**

*źródło PBC General XII'02- IV'03 COW.
**źródło: Export Monitor, bez reklam własnych, 1-3.2002 vs 1-3.2003, 1.2002 - przychody oraz ilość stron Auto dziś i Jutro

Dołącz do dyskusji: "Auto Moto" dwutygodnikiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl