SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Auto-Moto” liderem wśród miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników

W styczniu br. wśród tygodników motoryzacyjnych pozycję lidera zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pierwsze miejsce awansowało „Auto-Moto”. Największy wzrost zanotował „Auto Świat Poradnik”, z kolei najwięcej stracił „TopGear”.

W styczniu 2013 roku liderem sprzedaży wśród pism motoryzacyjnych pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem względem stycznia 2012 roku spadła o 13,24 proc. i wyniosła 86 637 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę na poziomie 5,21 proc., a jego średni wynik ustabilizował się na poziomie 84 324 egz.

Wśród miesięczników motoryzacyjnych na pierwsze miejsce awansował „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem jednak spadła o 0,59 proc. i wyniosła 46 414 egz. Rok temu tytuł ten był drugi.

Na drugą lokatę (z miejsca trzeciego) awansował „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,42 proc. do 45 553 egz.

Z kolei z pozycji lidera na ostatnie miejsce podium spadł miesięcznik „TopGear” (Ringier Axel Springer Polska), którego średni wynik sprzedażowy w styczniu 2013 roku wyniósł 37 586 egz. po spadku o 29,01 proc. - największym w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl styczeń
2013 2012
ZKDP Sprzedaż ogółem
Tytuł Tygodniki
Motor 86637 99863
Auto Świat 84324 88955
  Miesięczniki
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 46414 46691
Auto Świat Poradnik 45553 41632
Top Gear 37586 52943
Auto Motor i Sport 31518 30037
Świat Motocykli 17703 20330
Automobilista 8894 11644
Classic Auto 7188 7330


W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników motoryzacyjnych (o 34,75 proc.) pochwalić się mogło „Auto-Moto”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Świat Motocykli” (Agora) - było to 18,40 proc.

Wirtualnemedia.pl miesiąc
styczeń 2013 grudzień 2012
ZKDP Sprzedaż ogółem
Tytuł Tygodniki
Motor 86637 107497
Auto Świat 84324 90054
  Miesięczniki
Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych 46414 34445
Auto Świat Poradnik 45553 38558
Top Gear 37586 37163
Auto Motor i Sport 31518 30216
Świat Motocykli 17703 21695
Automobilista 8894 8711
Classic Auto 7188 7410


 

 

Dołącz do dyskusji: „Auto-Moto” liderem wśród miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
warta
Agorze należy pogratulować umiejętności odnalezienia się w branży moto. Nikt tak nie zajeżdża pism jak oni.
0 0
odpowiedź
User
znafcawydafca
Należy też pogratulować wydafcy Auto Motor i Sportu - sprzedaż po relaunchu 3 dychy. U nich relaunch to jest chyba lunch po lunchu.
0 0
odpowiedź
User
nieznafca
No i zabili TG, ehh, to była kwestia czasu. Non stop w dół :/
0 0
odpowiedź