SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników

W lipcu 2014 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2013 roku zwiększyła się o 4,03 proc. i wyniosła 102 945 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 3,71 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 74 377 egz.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Wśród miesięczników pierwsze miejsce należało do magazynu „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy w lipcu br. wyniósł 40 839 egz., po spadku o 6,35 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę w analizowanym okresie awansował „Top Gear” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 40 122 egz., po wzroście o 2,29 proc.

Ostatnia pozycja podium przypadła magazynowi „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska), który w lipcu ub.r. był liderem. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 21,60 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 36 648 egz.

Natomiast największy wzrost w segmencie miesięczników - o 17,37 proc. do 9 296 egz. - odnotował „Automobilista” (Automobilista). W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym - ostatnim.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

193 460

102 945

102 945

181 931

98 958

98 958

Auto Świat

131 969

77 483

74 377

131 006

82 239

77 239

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

85 993

40 839

40 839

80 000

43 607

43 607

Top Gear

65 994

40 122

40 122

73 993

39 858

39 222

Auto Świat Poradnik

69 969

36 648

36 648

69 040

46 746

46 746

Auto Motor i Sport

53 500

28 013

28 013

57 520

29 121

29 121

Świat Motocykli

33 500

18 950

18 950

32 500

17 391

17 391

Automobilista

20 380

9 296

9 296

20 000

7 920

7 920


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 0,97 proc., a wynik „Auto Świata” - o 0,37 proc.

Natomiast wśród miesięczników największym wzrostem (o 26,17 proc.) pochwalić się mógł „Świat Motocykli” (Agora), a jedyny spadek odnotował tutaj „Top Gear” - było to 4,38 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Motor

193 460

102 945

102 945

193 710

104 153

103 953

Auto Świat

131 969

77 483

74 377

128 572

79 054

74 652

Wirtualnemedia.pl

Miesięczniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Auto-Moto. Magazyn Zmotoryzowanych

85 993

40 839

40 839

83 000

38 024

37 824

Top Gear

65 994

40 122

40 122

82 473

41 960

41 960

Auto Świat Poradnik

69 969

36 648

36 648

67 983

32 061

32 061

Auto Motor i Sport

53 500

28 013

28 013

53 774

27 029

27 029

Świat Motocykli

33 500

18 950

18 950

31 000

15 020

15 020

Automobilista

20 380

9 296

9 296

19 650

7 805

7 805

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Auto-Moto” nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, „Motor” na czele tygodników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Auto Świat Poradnik
Auto Świat Poradnik ostatnio strasznie się popsuł
0 0
odpowiedź