Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa
W Londynie pojawił się automat, w którym można kupić ludzkie serce. W ten sposób Netflix promuje nowy serial "Bękart z piekła rodem".
W Londynie pojawił się stojący w czerwonej kałuży (łudząco podobnej do kałuży krwi) automat, oferujący realistyczne reprodukcje ludzkich serc. Wykonano je z jadalnej masy.
Mogli go podziwiać miłośnicy anime, gamingu i komiksów podczas tegorocznego MCM Comic Con 2022.
W ten sposób Netflix promował premierę serialu fantasy „Bękart z piekła rodem” (ang. „The Bastard Son and The Devil Himself”).
Produkcja o kilkunastoletnim czarowniku, który próbuje odkryć swoje nadprzyrodzone moce oraz chce zjednoczyć dwa zwaśnione klany – Fairborn i Bloodwitch.
"Produkt" z automatu można było dostać dopiero wtedy, gdy odpowiedziało się na serię pytań.
W akcję zaangażowano również obsadę aktorską serialu. Przygotowano ją we współpracy
Kampania z jadalnymi rekwizytami powstała dzięki współpracy Netflixa z z agencją BBH, projektantami Bompas & Parr oraz Tatum Parden - artystą specjalizującym się w projektowaniu ciast.
Netflix zyskuje
Na koniec września br. Netflix miał globalnie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.
W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.
Według badania Mediapanel we wrześniu br. Netflixa jako stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników (dało to 41,13 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.
Dołącz do dyskusji: Automat z ludzkimi sercami promuje nowy serial Netflixa