Avon wybiera domy mediowe w regionie EMEA
W ciągu ostatnich 3 miesięcy Avon Cosmetics w drodze przetargów wybrał domy mediowe, z którymi będzie współpracował lokalnie na rynkach regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (Europe, Middle East and Africa).
Cały proces koordynował Rafał Szysz, Media Manager EMEA w Avon.
W drodze przeprowadzonych przetargów wybrane zostały agencje na Litwie (Mediabroker), Węgrzech (Starcom), w Kazachstanie (Starcom), Chorwacji (Doticni), Bośni i Hercegowinie (Doticni), Słowenii (Doticni), Włoszech (Starcom) i Estonii (Trendmark). W tym roku odbędzie się jeszcze kilka podobnych przetargów.
Globalnie Avon związany jest z agencją Media Vest, a obsługiwany w większości krajów przez Media Vest lub Starcom, choć w razie konieczności firma wybiera lokalnie innych partnerów do współpracy.
Dołącz do dyskusji: Avon wybiera domy mediowe w regionie EMEA