Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki
Z dniem 1 kwietnia br. zmienia się struktura biura reklamytygodnika Polityki.
Izabela Kowalczyk-Dudek - dotychczasowy menedżer zespołuawansowała na zastępcę dyrektora biura reklamy.
Menedżerem zespołu ds. klientów strategicznych została -Magdalena Glińska - od dwóch lat specjalista ds. reklamy.
Specjalistami ds. klientów strategicznych zostały: UrszulaBuśkiewicz i Małgorzata Musiałowska - dotychczas specjalistki ds.reklamy.
Na stanowisko koordynatora ds. badań i analiz awansowała EwaSzeliga - specjalista ds. badań. Rozszerzono również zakresyobowiązków połączone z awansem Marzenie Tomaszewskiej - specjalistads. produkcji i Monice Chlebowskiej, która została specjalistą ds.Finansowych.
Z zespołu odeszła Marta Płachecka-Paluch, a na jej miejsceprzyjęto Mariolę Łepkowską, specjalistę ds. reklamy, która przezostatnie 2 lata pracowała w Gazecie Wyborczej.
Dołącz do dyskusji: Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki