Awanse w Axel Springer Polska
W wydawnictwie Axel Springer Polska nastąpiły zmiany na kluczowych stanowiskach kierowniczych. Cztery osoby awansowały w strukturach firmy.
Małgorzata Barankiewicz, dotychczas dyrektor zarządzająca ds. magazynów, objęła stanowisko COO (Chief Operating Officer). Podlegać jej będą wszyscy dyrektorzy wydawniczy - zarówno magazynów, jak i gazet codziennych.
Jerzy Karwelis, do tej pory dyrektor wydawniczy "Newsweeka" i "Forbesa", awansował na stanowisko CMO (Chief Marketing Officer). Podlegać mu będzie biuro reklamy magazynów i prasy codziennej, działy marketingu korporacyjnego, eventów oraz dział analiz rynkowych. Z kolei Eliza Witkowska, dotychczasowa zastępczyni Jerzego Karwelisa, będzie pełnić obowiązki dyrektora wydawniczego "Newsweeka" i "Forbesa".
Z kolei Ewa Lampart z funkcji szefowej działu marketingu prasy codziennej awansowała na stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju biznesu "Faktu", podległe dyrektorowi wydawniczemu tej gazety Marcinowi Bieglukowi.
Zmieniła się również struktura działu marketingu prasy codziennej. Po zmianach każdy z pracowników działu został związany z jednym tytułem codziennym - "Dziennikiem", "Faktem" lub "Przeglądem Sportowym". Pracownicy marketingu "Dziennika" i "Przeglądu Sportowego" podlegają odpowiedniemu dyrektorowi wydawniczemu, a "Faktu" - Ewie Lampart.
- Celem zmian jest zwiększenie synergii pomiędzy tytułami oraz usprawnienie zarządzania projektami dotyczącymi całego wydawnictwa. Zmiany organizacyjne pozwolą wypracować najlepsze rozwiązania dla czytelników i klientów reklamowych w szybko zmieniających się warunkach rynkowych - tłumaczy nam Anna Gancarz-Luboń, PR manager Axel Springer Polska.
Dołącz do dyskusji: Awanse w Axel Springer Polska