Axa Partners promuje tańsze ubezpieczenie podróżne na majówką
AXA Partners rozpoczęła kampanię reklamową połączoną z promocją produktową. Działania prowadzone są pod hasłem „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne”.
Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej - ekrany infoscreen oraz ramki w wagonach warszawskiego Metra. Działania będą prowadzone do końca kwietnia oraz w wakacje.
- Nasza kampania poza celami promocyjnymi ma również wymiar edukacyjny. Staramy się zwrócić uwagę odbiorców, że wyjeżdżając z kraju, nawet na krótki urlop, warto zadbać o ubezpieczenie podróżne. Nie uchroni nas ono przed zdarzeniami losowymi, ale w momencie ich wystąpienia pozwoli uniknąć wydatków oraz zapewni niezbędne wsparcie. Problemy zdrowotne, roszczenia osób trzecich o odszkodowanie w razie wypadku lub uszkodzenia mienia czy utrata bagażu to tylko niektóre sytuacje, w których pomoc może zapewnić ubezpieczenie podróżne - mówi Tomáš Mrnka, country manager Poland AXA Partners.
Kampania „100% majówki, 30% tańsze ubezpieczenie podróżne” potrwa do 30 kwietnia br. Druga odsłona została zaplanowana od czerwca do sierpnia br. Kreacje reklamowe przygotowała czeska agencja Creative Brand. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiadał dział marketingu AXA Partners.
AXA Partners jest częścią międzynarodowej grupy AXA Group.
Dołącz do dyskusji: Axa Partners promuje tańsze ubezpieczenie podróżne na majówką