'Axe Jet' ulubionym spotem widzów MTV i Vivy (wideo)
Spot "Axe Jet" wygrał w internetowym głosowaniu widzów MTV i Vivyna najlepsze reklamy telewizyjne. Nagrody Spoters 2008 wposzczególnych kategoriach przypadły również reklamom Nike, Plus,Zelmer i Twix.
Główne wyróżnienie w plebiscycie Spoters 2008 zdobyła reklamatelewizyjna dezodorantu Axe. Spot "Axe Jet" uznało za najlepszynajwięcej spośród 5200 widzów MTV i Vivy w wieku 13-29 latgłosujących na specjalnej stronie internetowej, dzięki czemuotrzymał on zarówno grand prix, jak i nagrodę w kategorii"Pachnidło". W innych grupach reklam zwyciężyły spoty "Gritos"marki Twix (kategoria "Nóż/Widelec"), "Linia produktów" Zelmer("Cuda techniki"), "Courage" Nike ("Dobrze skrojone") i "Potrzebakonsumenta" Plus ("Rozmaitości").
- Wybór naszych widzów wskazuje na niesłabnące znaczenie jakościkreacji, a w szczególności zrozumienia poczucia humoru młodychPolaków - komentuje wyniki plebiscytu Tomasz Bruss, advertising andsponsorship director w MTV Networks Polska.
Konkurs Spoters 2008 został zrealizowany wspólnie przez MTV oraz AtMedia przy wsparciu Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.
Dołącz do dyskusji: 'Axe Jet' ulubionym spotem widzów MTV i Vivy (wideo)