AXN promuje serial „Zbrodnia” i inne nowości (wideo)
Wystartowała kampania promocyjna seriali z jesiennej oferty AXN, w tym produkcji „Przekraczając granice” oraz „Zbrodnia”. Akcja obejmie głównie telewizję oraz outdoor i potrwa do połowy listopada.
Spoty emitowane w ramach kampanii prezentują fragmenty seriali, które będą nadawane w kanałach AXN jesienią . Działania skupiają się przede wszystkim na drugim sezonie serialu „Przekraczając granice” oraz na pierwszym polskim serialu stacji „Zbrodnia”.
Akcja wspiera również premierowe sezony produkcji, które widzowie stacji AXN obejrzą w listopadzie („Czarna lista” i „NCIS: Nowy Orlean”). Oprócz ramówki głównej stacji, promowane będą seriale z anten AXN Black („Skorpion”, „Od zmierzchu do świtu”) oraz AXN White („Królowa”, „Nastoletnia Marta Stuart”).
Kampania promocyjna skupia się głównie na działaniach w telewizji i outdoorze, akcja jest obecna również w internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Interia, Facebook, Filmweb, YouTube, Google), radiu i prasie. Kampania rozpoczęła się 19 września i potrwa do połowy listopada.
Za przygotowanie kreacji telewizyjnych i layoutów prasowych odpowiedzialny jest dział kreacji AXN we współpracy z firmą Trailer and More.Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Teaserami do kampanii "Przygotuj się na więcej" były trzy krótkie materiały wideo opublikowane na YouTube i prezentujące widzom przedsmak jesieni w AXN. Za produkcję filmików odpowiedzialna była firma Film Polska Productions, natomiast za promocję w internecie - agencja social media Think Kong.
Poza kampanią zaplanowana została również akcja niestandardowa, która zostanie przeprowadzona na ulicach Warszawy na dwa tygodnie przed premierą „Zbrodni”. Odpowiada za nią agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Dołącz do dyskusji: AXN promuje serial „Zbrodnia” i inne nowości (wideo)