Ballantine's dzieli spadek, do wygrania 100 tys. zł
Pod hasłem "Dzielimy spadek po George’u Ballantine" rusza kampania marki whisky Ballantine's (wyborowa S.A.). Akcję, której centralnym punktem jest konkurs z pulą nagród 100 tys. zł, przygotowały firmy Tequila\Polska i 180 heartbeats.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić butelkę whisky Ballantine’s (o pojemności 0,5, 0,7 lub 1 litra) i odpowiedzieć na pytanie: "Co zrobisz z wygraną w konkursie?". Odpowiedź należy przesłać SMS-em pod numer 70826 lub wypełnić formularz znajdujący się na stronie dedykowanej konkursowi www.dzielimyspadek.pl oraz na fan page’u marki na Facebooku. Liczy się kreatywność i oryginalność tekstu.
Przez 100 dni kampanii zostanie wybranych 100 najciekawszych odpowiedzi, a każdy z ich autorów otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł. Akcja rozpoczęła się 1 października 2011 r. i potrwa do 14 stycznia 2012 r.
Za strategię działań prosprzedażowych i realizację konkursu odpowiada Tequilla\Polska. Agencja jest również autorem materiałów POS. Za stworzenie strony internetowej i wsparcie akcji na Facebooku odpowiada agencja 180heartbeats.
Dołącz do dyskusji: Ballantine's dzieli spadek, do wygrania 100 tys. zł