Banah Group dla BOŚ S.A.
1 sierpnia br. Bank Ochrony Środowiska S.A. wprowadza do oferty dla klientów detalicznych nowy Pakiet Ekokonto Plus.
Autorem kampanii reklamowej pod hasłem "Koktajl Korzyści -" jest Agencja Komunikacji Marketingowej Banah Group.
- Kampania reklamowa Pakietów EKOKONTO pod hasłem "Owocowy koktajl korzyści" zostanie zorganizowana w formule odmiennej od dotychczasowych i będzie głównie kampanią sprzedażową, kładącą duży nacisk na bezpośredni kontakt z klientem i podkreślającą ekologiczną misję Banku – mówi Monika Jackowska - client service director, bezpośrednio odpowiedzialna za koordynację całej akcji. - Na poziomie emocjonalnym kampanii pragniemy podkreślać i sprzedawać ekologiczny wizerunek BOŚ S.A. - bliski kontakt z naturą (naturalne polskie smaki; naturalne owoce: soczyste, kolorowe, świeże; ulubione desery) – dodaje Arkadiusz Siuda - senior art director, autor kreacji.
Celem promocji nowych Pakietów jest wzrost świadomości produktu w grupie docelowej oraz realizacja planu sprzedaży aktywnych rachunków w 2006 r.
W ramach kampanii promocyjnej zostaną wykorzystane takie działania, jak: eventy w placówkach Banku (degustacja lodów w oddziałach), sprzedaż premiowa – nagrody, PR produktowy i działania dodatkowe.
Dołącz do dyskusji: Banah Group dla BOŚ S.A.