SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banah Group dla BOŚ S.A.

1 sierpnia br. Bank Ochrony Środowiska S.A. wprowadza do oferty dla klientów detalicznych nowy Pakiet Ekokonto Plus.

Autorem kampanii reklamowej pod hasłem "Koktajl Korzyści -" jest Agencja Komunikacji Marketingowej Banah Group.

- Kampania reklamowa Pakietów EKOKONTO pod hasłem "Owocowy koktajl korzyści" zostanie zorganizowana w formule odmiennej od dotychczasowych i będzie głównie kampanią sprzedażową, kładącą duży nacisk na bezpośredni kontakt z klientem i podkreślającą ekologiczną misję Banku – mówi Monika Jackowska - client service director, bezpośrednio odpowiedzialna za koordynację całej akcji. - Na poziomie emocjonalnym kampanii pragniemy podkreślać i sprzedawać ekologiczny wizerunek BOŚ S.A. - bliski kontakt z naturą (naturalne polskie smaki; naturalne owoce: soczyste, kolorowe, świeże; ulubione desery) – dodaje Arkadiusz Siuda - senior art director, autor kreacji.

Celem promocji nowych Pakietów jest wzrost świadomości produktu w grupie docelowej oraz realizacja planu sprzedaży aktywnych rachunków w 2006 r.

W ramach kampanii promocyjnej zostaną wykorzystane takie działania, jak: eventy w placówkach Banku (degustacja lodów w oddziałach), sprzedaż premiowa – nagrody, PR produktowy i działania dodatkowe.

Dołącz do dyskusji: Banah Group dla BOŚ S.A.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl