SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobiety na banknotach” i „stać Cię na zmiany” w reklamach kredytu gotówkowego w BGŻ BNP Paribas (wideo)

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy. W reklamach bank pyta, dlaczego na banknotach nie ma wizerunków kobiet i zapowiada, że to zmieni.

W ramach kampanii pod hasłem „Kobiety na banknotach” pokazywane są spoty z sondą uliczną, w której ludzie są pytani, dlaczego na banknotach nie ma wizerunków kobiet.

- Tylko w kilkudziesięciu krajach na całym świecie znajdziemy #kobietynabanknotach. Pora to zmienić! Chcemy być częścią tej zmiany, dlatego na kartach płatniczych Banku BGŻ BNP Paribas pojawi się wizerunek wpływowej i uznanej kobiety lub element symbolizujący jej odpowiedzialność i rolę pełniącą w społeczeństwie - zapowiada BGŻ BNP Paribas.

 

- Ta kampania to nowe podejście do komunikacji. Jako Bank zmieniającego się świata obserwujemy to, co dzieje się wokół nas i nie boimy się poruszać tematów ważnych społecznie - chcemy być marką adekwatną do współczesności. W naszej komunikacji będziemy skupiać się na tematach istotnych, prawdziwych i uniwersalnych - ważnych dla Polaków. Takim tematem, który pojawia się w naszej aktualnej kampanii jest bez wątpienia rosnąca rola kobiet w społeczeństwie - opisuje Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w banku BGŻ BNP Paribas.

– Aktywność kobiet jest coraz bardziej widoczna w wielu dziedzinach życia. Jednak gdy spojrzymy na nasze banknoty nie znajdziemy tam obecnie żadnej kobiecej twarzy, mimo że to właśnie Polka Maria Skłodowskiej-Curie zwyciężyła w zorganizowanym przez BBC plebiscycie na wpływowe kobiety, które zmieniły świat. Wprawdzie w przeszłości jej wizerunek, jak i innych kobiet widniał na polskiej walucie, ale obecnie ich tam nie ma. W kampanii stawiamy więc pytanie „Dlaczego na polskich banknotach nie ma kobiet?”. To zaskakujące, że znane i wpływowe Polki wciąż na stałe nie zostały uhonorowane w ten sposób. Dostrzegamy to i poprzez nasze liczne działania, o których będziemy systematycznie komunikować, chcemy wspierać kobiety i być częścią tej zmiany - zapowiada  Maciołek.

 

W kampanii promowany jest też kredyt gotówkowy. Reklamy podkreślają, że jego stałe oprocentowanie wynosi 4,4 proc., a rzeczywista roczna stopa oprocentowania - 9,95 proc. Można też otrzymać ostatni rok spłaty bez odsetek.

 

Spot pokazują osoby, które dzięki kredytowi gotówkowemu w BGŻ BNP Paribas spełniają swoje plany o kupnie samochodu i remoncie mieszkania. Podkreśla to slogan „Stać Cię na zmiany”.

 

Działania reklamujące bank BGŻ BNP Paribas obejmują m.in. telewizję, outdoor, kina oraz internet (m.in. social media).

Za obsługę marketingową banku odpowiadają Publicis Poland (kreacja reklam), Sales & More i Green Parrot (aktywności w internecie, także w social media) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Kobiety na banknotach” i „stać Cię na zmiany” w reklamach kredytu gotówkowego w BGŻ BNP Paribas (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Abcd
Oprocentowanie 4,40 i co z tego...prowizja minimum 10 %, do tego ubezpieczenie
odpowiedź
User
olo
jak na znany bank i agencje reklamową to bardzo "biedne" te reklamy
odpowiedź
User
Askk
Kolejna reklama typu „koń trojański” - pod przykrywką kampanii społecznej próbuje upychać swoje produkty. Nie przemawia to do mnie kompletnie. Dodatkowo jako kobiecie nie podoba mi się, że bank zawłaszcza sobie istotne tematy do promocji swoich produktów. Czekam aż minie ta parszywa moda.
odpowiedź