Radosław Kotarski w pizzerii promuje aplikację mobilną Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promowana jest aplikacja mobilna. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Change Serviceplan, Isobar Poland i Initiative Media.
W spocie Radosław Kotarski opowiada krótko o historii pizzy margherita, podkreślając, że cechujące ją prostota i szybkość realizacji są też atutami aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Reklamy informują, że aplikacja ta umożliwia m.in. wykonywanie przelewów z telefonu na telefon oraz wzięcie pożyczki gotówkowej. Kampania zaznacza też, że aplikacja mobilna jest dostępna m.in. dla posiadaczy Konto 360˚, za którego prowadzenie użytkownik nie ponosi opłat.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium, reklamującej konto Profit, Radosław Kotarski opowiadał o dyniach, a we wcześniejszej promowane było Konto 360˚.
Działania reklamowe Banku Millennium obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, za aktywności w internecie - agencja Isobar Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski w pizzerii promuje aplikację mobilną Banku Millennium (wideo)