Radosław Kotarski o dyniach i oszczędzaniu w kampanii konta Profit w Banku Millennium (wideo)
Ruszyła kolejna kampania z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca Bank Millennium. W akcji promowane jest konto oszczędnościowe Profit.
W spocie Radosław Kotarski opowiada o największej dyni, która wyrosła w Polsce, podkreślając, że przy uprawie tej rośliny ważna jest systematyczność i cierpliwość, podobnie jak przy oszczędzaniu pieniędzy.
Kampania informuje, że w ramach promocji na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium po założeniu rachunku przez 92 dni obowiązuje oprocentowanie w wysokości 2,7 proc. dla środków do 200 tys. zł i 1,4 proc. dla nadwyżki. Taka promocja potrwa do 12 stycznia przyszłego roku.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego promowane było Konto 360˚. Kotarski w reklamach banku występuje od kilku lat.
Za obsługę reklamową Banku Millennium odpowiadają agencja Change Serviceplan (kreacja kampanii), agencja Isobar Poland (działania w internecie) oraz dom mediowy Initiative Media (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski o dyniach i oszczędzaniu w kampanii konta Profit w Banku Millennium (wideo)