Radosław Kotarski o piłkarskim talencie w reklamie pożyczki w Banku Millennium (wideo)
W kolejnej kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Change Serviceplan, Initiative Media i Isobar Poland.
Spot z kampanii pokazuje chłopca świetnie grającego w piłkę. Jego rodzice biorą pożyczkę w Banku Millennium, żeby chłopak mógł rozwijać swoje umiejętności.
Radosław Kotarski zwraca uwagę, że w starożytności talent był największą jednostką miary wagi i pieniądza. Podkreśla też zalety pożyczki gotówkowej w Banku Millennium: tylko 100 zł miesięcznej raty za każde pożyczone 5 tys. zł oraz rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wynosząca 7,68 proc.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium, promującej Konto 360˚, wspólnie z Radosławem Kotarskim wystąpiła Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu.
Działania reklamowe Banku Millennium są realizowane głównie w telewizji oraz w internecie. Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja Change Serviceplan (kreacja reklam), dom mediowy Initiative Media (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar Poland (działania w internecie).
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski o piłkarskim talencie w reklamie pożyczki w Banku Millennium (wideo)