Bank Nordea: rezygnujemy z MediaCom, wybieramy OMD
OMD zdobył poszerzony o kraje nadbałtyckie i Polskę budżet mediowy Nordei.
Bank Nordea kończy współpracę z domem mediowym MediaCom, który obsługiwał jego budżet w krajach skandynawskich. Otrzyma go dom mediowy OMD.
W kwietniu Nordea rozpisała przetarg na budżet wartości ok. 60 mln koron norweskich. Obok MediaComu i zwycięskiego OMD uczestniczyło w nim pięć domów mediowych, m.in. Carat i Initiative. OMD podpisze kontrakt z Nordeą 1 września, a obsługę budżetu rozpocznie w styczniu 2006 roku.
– Byliśmy zadowoleni z usług MediaComu, ale w wyniku zmian strukturalnych i w tym segmencie musieliśmy dokonać zmian. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetarg, w którym chcieliśmy zobaczyć, która z firm pomogłaby nam znaleźć najlepsze rozwiązanie i zostać strategicznym partnerem we wszystkich krajach skandynawskich oraz nadbałtyckich i w Polsce – wyjaśnił wczoraj na łamach norweskiego serwisu ”Kampanje” Arne Lambech, dyrektor marketingu Nordei.
Dołącz do dyskusji: Bank Nordea: rezygnujemy z MediaCom, wybieramy OMD