Bank Pekao przenosi budżet mediowy z MediaComu do Fullsix Media
Bank Pekao SA rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową, wybierając agencję Fullsix Media (Havas Media Group). Tym samym kończy trwającą ponad 10 lat współpracę z domem mediowym MediaCom Warszawa (GroupM).
Przetarg na obsługę mediową (planowanie i zakup mediów) Pekao SA trwał od kilku miesięcy. Biuro prasowe banku nie podało nam liczby i nazw innych agencji biorących w nim udział. Zwyciężyła należąca do Havas Media Group agencja Fullsix Media.
- W przetargu na obsługę mediową Banku Pekao SA uwzględniliśmy wiele aspektów. O wyborze agencji Fullsix zdecydowała przede wszystkim wysoka ocena części merytorycznej i oferty kosztowej. Fullsix uzyskał przewagę nad innymi oferentami, dzięki głębokiemu zrozumieniu naszego biznesu, potrzeb krótko- i długoterminowych oraz przedstawionym propozycjom adekwatnym do sytuacji na rynku - przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Anna Markowska z biura public relations i nowych mediów w departamencie marketingu, komunikacji i badań w Banku Pekao SA.
Nie zdradziła, na jak długo została zawarta umowa między bankiem a agencją.
– W przetargu kluczowa była ocena merytoryczna oferty z punktu widzenia realizowanej przez Bank Pekao strategii, a także rozumienia dynamicznych zmian, jakie przechodzi nasz bank oraz cały sektor finansowy. O wyborze Fullsix zadecydowała również znajomość rynku mediów pod kątem potrzeb naszych klientów, potencjalnych klientów i partnerów – powiedział Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań w Pekao.
Poprzednio przez ponad 10 lat za planowanie i zakup mediów do kampanii Banku Pekao SA odpowiadał dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM).
Sieć Fullsix Media została uruchomiona w Havas Media Group w drugiej połowie 2016 roku. W Polsce wśród jej klientów jest m.in. PLL LOT.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao przenosi budżet mediowy z MediaComu do Fullsix Media