SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bank Pekao SA w nowej kampanii promuje Konto Oszczędnościowe

Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania promująca 7 proc. na Koncie Oszczędnościowym do 100 000 zł na 5 miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A. Za działania reklamowe odpowiada agencja Leo Burnett (Publicis Groupe). 

Bank Pekao S.A. przygotował ofertę Konta Oszczędnościowego 7%, dzięki któremu można oszczędzać na wysoki procent i swobodnie korzystać ze swoich oszczędności za sprawą darmowych przelewów między kontami w aplikacji PeoPay. Promocja Konta Oszczędnościowego 7% potrwa do 3 kwietnia br.

Przygotowany przez agencję spot telewizyjny opowiada historię dziewczyny, która dzięki odkładaniu na Koncie Oszczędnościowym spełnia swoje marzenie – kupuje upatrzoną deskę, bilety na samolot i rusza w świat, by wziąć udział w fantastycznej przygodzie surfingowej. Wybierając ofertę Banku Pekao S.A., zarządza swoimi oszczędnościami efektywnie i wygodnie, sama decyduje, kiedy i jak korzysta ze zgromadzonych środków - stopniowo realizuje swój cel.

Przy realizacji nagrania zastosowano niestandardowe ujęcia z drona, efekt przejścia flytrough przez telefon, cięcia na przemazie, a historia zaprezentowana została w dynamiczny, nowoczesny sposób. Całości dopełnia artbranding, który jest integralną częścią opowieści.

Na potrzeby kampanii przygotowano spoty, które będą emitowane w telewizjach i na platformach VOD (30″, 15″, 4 × 6″) oraz w kinach (45″). W kampanii wykorzystane będą także master bannery, ekrany ATM, projekty plakatów, folii na witryny w oddziałach oraz projekty OOH.

Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett Warszawa współpracował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Piotrowi Matejkowskiemu, a sesję fotograficzną Łukaszowi Pęcakowi. Za działania digital odpowiada Sales & More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A. 

 

Leo Burnett współpracuje z Bankiem Pekao S.A. od czerwca 2022 r. – po wygranym przetargu na obsługę budżetów reklamowych tej firmy. 

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao SA w nowej kampanii promuje Konto Oszczędnościowe

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej
Pal sześć kto reżyserował. Jak się nazywa ta surferka?
odpowiedź
User
Maciej
Pal sześć kto reżyserował. Jak się nazywa ta surferka?
odpowiedź