SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bankier.pl liczy na 20-proc. wzrost wpływów z sieci reklamowych w 2009 r.

Portal finansowy Bankier.pl szacuje, że jego ogólne wpływy z sieci reklamowych będą w 2009 roku o ok. 20% wyższe niż w 2008 roku. Jednocześnie spółka poinformowała o podpisaniu ostatnich umów tego typu na bieżący rok, ze spółką ARBOmedia Polska, o łącznej wartości 4,89 mln zł.

Całkowita wartość kontraktów zawartych z ARBOmedia Polska będzie zależna od pozycji serwisów Bankier.pl i serwisów spółek zależnych na rynku mediów internetowych. "Zarząd Bankier.pl S.A. szacuje, iż minimalna wartość kontraktów wyniesie 4.887.500 zł" - głosi komunikat.

ARBOmedia Polska Sp. z o.o. jest spółką organizującą wiodącą sieć reklamową na polskim rynku internetowym.

"Jednocześnie zarząd Bankier.pl SA informuje, iż wraz z podpisaniem opisanych powyżej umów zakończony został proces negocjacji kontraktów z sieciami reklamowymi na 2009 rok dla witryn z grupy kapitałowej Bankier.pl SA. Na podstawie wszystkich zawartych umów zarząd Bankier.pl S.A. szacuje, iż ogólne wpływy z sieci reklamowych będą w 2009 roku o ok. 20% wyższe niż w 2008 roku" - czytamy dalej w komunikacie.

Narastająco w I-III kw. 2008 roku grupa Bankier.pl miała 2,20 mln zł zysku wobec 1,88 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 14,77 mln zł wobec 10,55 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Bankier.pl liczy na 20-proc. wzrost wpływów z sieci reklamowych w 2009 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl