Bartosz „Bart” Biały: z Grupy Onet-RASP do Plej
Bartosz „Bart” Biały objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej Plej. Poprzednio pracował w Grupie Onet-RAS Polska, a wcześniej m.in. w McCann Erickson, Mather, Grandes Kochonos, Lowe Warsaw i Isobar Polska.
- Dołączenie Barta do zespołu agencji Plej to bardzo ważny moment w naszym rozwoju i cieszę się, że razem wchodzimy w nowy, myślę, że przełomowy dla nas rok. Doświadczenie marketingowe i managerskie Barta, szczególnie w obszarach nowych technologii, komunikacji digitalowej, social mediów jest dla nas bardzo ważnym elementem w drodze do dalszego rozwoju. Jestem przekonany, że to zmiana, którą w niedługim czasie docenią zarówno obecni jak i nowi klienci naszej agencji - komentuje Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.
W agencji Plej poprzednio dyrektorkami kreatywnymi były Agnieszka Stypa oraz Monika Świątek-Król. Obie niedawno przeszły do Leo Burnett.
Bartosz „Bart” Biały poprzednio przez niecały rok pracował w zespole content marketingowym Grupy Onet-RAS Polska. Wcześniej pracował m.in. jako studio director w Isobar Polska, head of design i senior art director w Lowe GGK (obecnie Lowe Warsaw), a także w Mather Communications, McCann Erickson (obecnie McCann Worldgroup), Grandes Kochonos, TBWAHAGER i (obecnie TBWA) oraz w nieistniejącej już agencji Czajkowski&Brajdić.
Z branżą reklamową jest związany od ponad 20 lat. Przygotowywał kampanie takich marek jak Play, Plus, Virgin Mobile, Red Bull Mobile, Warta, Provident, Orlen, Converse, Knorr, Rama, Nescafe, Princessa, Warka, Lech, SEAT, The Glenlivet, Ballantine’s, Chivas Regal, Jameson i Wyborowa. Jego prace były nagradzane m.in. w konkursach Innovation Award, KTR, Golden Drum i Effie.
Biały jest absolwentem Instytutu Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej
Dołącz do dyskusji: Bartosz „Bart” Biały: z Grupy Onet-RASP do Plej