Basia Szatanik na czele strategii w 19 Południku
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Basia Szatanik, która objęła stanowisko head of strategy.
![Basia Szatanik](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/BasiaSzatanik-655.jpg)
Szatanik jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.
Przez ostatnie kilka lat była odpowiedzialna za marketing w Alkemie Group, prowadząc marki z kategorii skin care: Alkmie i MomMe Cosmetics. Projektowała od strony strategicznej i wprowadzała na rynek także markę kosmetyczną Phlov by Anna Lewandowska.
Zobacz: Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska w perfumeriach Sephora
Basia Szatanik posiada również doświadczenie agencyjne. Przez kilka lat pracowała jako senior strategic planner w firmie consultingowej Kubuj Strategia, realizując projekty dla takich marek jak Tymbark, Lubella, Tiger, Łomża, Energa, Łowicz, Tchibo czy Okocim. Wcześniej związana była również z agencją Ogilvy, gdzie zasilała dział strategii w obsłudze m. in. marek Milka, Delma, Ford, Dr. Irena Eris, IBM, Chiquita, Link4 czy PayBack.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna.
Dołącz do dyskusji: Basia Szatanik na czele strategii w 19 Południku