Basia Szatanik na czele strategii w 19 Południku
Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Basia Szatanik, która objęła stanowisko head of strategy.
Szatanik jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.
Przez ostatnie kilka lat była odpowiedzialna za marketing w Alkemie Group, prowadząc marki z kategorii skin care: Alkmie i MomMe Cosmetics. Projektowała od strony strategicznej i wprowadzała na rynek także markę kosmetyczną Phlov by Anna Lewandowska.
Zobacz: Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska w perfumeriach Sephora
Basia Szatanik posiada również doświadczenie agencyjne. Przez kilka lat pracowała jako senior strategic planner w firmie consultingowej Kubuj Strategia, realizując projekty dla takich marek jak Tymbark, Lubella, Tiger, Łomża, Energa, Łowicz, Tchibo czy Okocim. Wcześniej związana była również z agencją Ogilvy, gdzie zasilała dział strategii w obsłudze m. in. marek Milka, Delma, Ford, Dr. Irena Eris, IBM, Chiquita, Link4 czy PayBack.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno - kreatywna.
Dołącz do dyskusji: Basia Szatanik na czele strategii w 19 Południku