Bebo porozumiało się z wielkimi graczami rynku medialnego
40 milionów użytkowników serwisu społecznościowego Bebo będziemogło za darmo oglądać treści wideo dostarczane przez wieleUznanych firm medialnego rynku.
Wśród tych firm są m.in. CBS, BSkyB, Channel 4, ESPN, Yahoo, MTVi BBC - donosi serwis Mediaweek. Bebo poinformowało, że nowy systemo nazwie 'Open Media' pozwoli użytkownikom na umieszczanie wprofilach i dzielenie się z innymi swoimi ulubionymi materiałamimuzycznymi i wideo.
Firmy medialne, które zawarły porozumienia z serwisem, dodystrybucji swoich treści będą wykorzystywać własne odtwarzaczewideo i zachowają wszystkie zyski z reklam. Nie będą także nicpłacić za możliwość rozpowszechniania swoich materiałów na własnychstronach stworzonych w serwisie. Bebo będzie za to pobierać opłatyza promocję w innych miejscach serwisu.
Może to być znakomity sposób dla firm medialnych i reklamodawcówna dotarcie do odbiorców z najbardziej pożądanych grupdemograficznych. Według Bebo, statystyczny użytkownik serwisu ma od13 do 24 lat i każdego dnia spędza na jego stronach około 40minut.
Obecnie Bebo jest trzecim - po MySpace i Facebook -najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Bebo porozumiało się z wielkimi graczami rynku medialnego