Beckers promuje w radiu swój wakacyjny konkurs
Ruszyła kampania radiowa promująca wakacyjny konkurs marki farb Beckers „Uchwyć barwy lata". Działania potrwają 12 sierpnia, czyli do zakończenia konkursu.
W konkursie „Uchwyć barwy lata” do wygrania jest prawie 120 nagród, w tym trzy tygodniowe rejsy po Morzu Śródziemnym, 15 tabletów z projektorem i 100 kolorowych aparatów Instax.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić min. 5 litrów dowolnej farby Beckers, zarejestrować posiadany paragon na stronie internetowej konkursu i wysłać zdjęcie pokazujące barwy lata. Zgłoszenia przyjmowane są do 12 sierpnia, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 21 sierpnia 2018 roku.
Akcję wspiera promocja w głównych ogólnopolskich stacjach radiowych. Dodatkowo przygotowano także działania w serwisach internetowych i w mediach społecznościowych marki.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Za komunikację kampanii odpowiada agencja Practum Consulting.
Dołącz do dyskusji: Beckers promuje w radiu swój wakacyjny konkurs