BenQ stawia na notebooki
BenQ chce być w pierwszej dziesiątce producentów notebooków.
Firma przygotowuje się do zwiększenia dostaw swoich komputerów przenośnych. W przyszłym roku BenQ chce sprzedać ponad trzy razy więcej notebooków z firmowym logo niż w roku obecnym. Przyszłoroczne dostawy sięgnąć mają około 800 tys.–1 mln sztuk. Na ten rok przewidywania dotyczące wprowadzanych przez BenQ komputerów sięgają poziomu około 250 tys. maszyn.
W 2007 roku firma ma ambicję dostać się do pierwszej dziesiątki największych światowych marek notebookowych. Wtedy to dostawy komputerów sięgnąć mają około 1,5-2 mln sztuk.
Obszary, na których BenQ zamierza aktywniej działać to Europa, Chiny i kraje Regionu Azji i Pacyfiku. Szczególną rolę przedstawiciele BenQ upatrują w sprzedaży generowanej w Europie, w tym w krajach Europy Wschodniej. Jednocześnie BenQ nie ma jak na razie planów wejścia na rynek komputerów przenośnych w Stanach Zjednoczonych.
Źródło: DigiTimes
Dołącz do dyskusji: BenQ stawia na notebooki