Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera
Studio graficzne Berlincut przygotowało kreację dla kampanii wyprzedażowej Reportera Lato/Jesień 2007.
Idea kampanii "Operacja na cenach" została wpisana w estetykę operacji chirurgicznej. W egzekucji graficznej posłużono się atrybutami sali operacyjnej, szpitala, tak, aby wywołać właściwe skojarzenia wynikające z drastycznej przeceny powstałej w wyniku 'operacji' na cenach.
Założeniem twórców kreacji kampanii "Operacja na cenach" było wykorzystanie błyskotliwej, nowoczesnej i dojrzałej grafiki, aby zwrócić uwagę konsumentów i zaintrygować ich niestandardową interpretacją kampanii wyprzedażowej.
Berlincut odpowiedzialne było za koncepcję oraz projekt materiałów POS (postery, hangery, ulotki, zawieszki oraz wlepki).
Kampania wyprzedażowa Reportera potrwa do końca Lipca 2007.
Dołącz do dyskusji: Berlincut autorem kreacji kampanii Reportera