BGŻOptima reklamuje konto z 6,3 proc. (wideo)
Ruszyła kampania BGŻOptima reklamująca konto oszczędnościowe z promocyjnym oprocentowaniem w wysokości 6,3 proc. Akcję przygotowały firmy Tippingpoint, Film Delikatesy, Initiative i Reprise Media.
Rozpoczęta właśnie kampania BGŻOptima podkreśla, że w ramach promocji do 4 lutego oprocentowanie dla nowych środków ulokowanych w banku (do wartości 40 tys. zł) wynosi 6,3 proc. Oferta ta dotyczy zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów. Reklamy kreują wizerunek BGŻOptima jako banku internetowego wyspecjalizowanego w oszczędzaniu.
Działania reklamowe do 14 grudnia będą prowadzone w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie (m.in. serwisy społecznościowe takie jak YouTube czy Facebook).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Tippingpoint, produkcją spotu zajęła się firma Film Delikatesy, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Initiative i Reprise Media.
Dołącz do dyskusji: BGŻOptima reklamuje konto z 6,3 proc. (wideo)