„Biała Sensacja” - Play reklamuje smartfony HTC (wideo)
W nowej kampanii Play reklamowane są dwa smartfony HTC: Wildfire S i Sensation XL. Akcję pod hasłem „Biała Sensacja” operator przygotował wspólnie z firmami Grandes Kochonos, Studio Televisor i Mediacom.
Ruszająca właśnie kampania Play podkreśla, że w ofercie tej sieci pojawił się smartfon HTC Sensation XL ze słuchawkami Beats Audio oraz że smartfon HTC Wildfire S jest teraz dostępny za złotówkę. Akcja rozpoczęła się etapem teaserowym, w którym były wykorzystywane spoty 5-sekundowe. Właściwa odsłona kampanii jest oparta na reklamach 15-sekundowych.
Akcja obejmuje telewizję, radio, kina, outdoor i BTL. Kampanię P4, operator sieci Play, przygotował wspólnie z agencją Grandes Kochonos (kreacja), firmą Studio Televisor (animacja spotów) oraz domem mediowym Mediacom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: „Biała Sensacja” - Play reklamuje smartfony HTC (wideo)
No i nadeszła...tylko cóż to za sensacja. Czuję się zawiedziony, i samą sensacją i sposobem jej zakomunikowania - tak zwyczajnie, po prostu, bez żadnego wow. Nawet nawiązanie do wspomnianej sensacji znajduje sie na końcu spotu a nie na jego początku.
Play chyba niepotrzebnie zastosował taki sposób stopniowania emocji, bo następnym razem, gdy w ofercie znajdzie się prawdziwa sensacja - czy ktoś zwróci uwagę na jej szumne zapowiedzi?