Biedronka i Nestle wchodzą w esport
Biedronka we współpracy z marką KitKat i Lion (Nestle) wchodzi w świat e-sportu. W ramach akcji promocyjnej, marki organizują turniej „KitKat Cup” oparty o popularną grę sieciowa League Of Legends.
„KitKat Cup” wykracza poza ramy klasycznej promocji sprzedaży. Zadaniem agencji było przygotowanie koncepcji aktywacji, która dotrze do uczestników świata gamingu. Postawiono na niestandardowe rozwiązanie: zamiast popularnych nagród w promocji, zaproponowano uczestnikom promocji udział w turnieju, który generuje pozytywne emocje.
Za strategię i kreację odpowiada Albedo Marketing, a koordynatorem turnieju jest agencja e-sportowa GG-League.
Udział w turnieju „KitKat Cup” oparty jest na prostym mechanizmie buy & get: kup produkty KitKat lub Lion za 6 zł, zarejestruj zakup poprzez Messenger lub Discord i odbierz dostęp do platformy turniejowej.
Turniej będzie trwał do 29 maja. Na uczestników czekają nagrody pieniężne: od 500 zł do 10 000 zł.
Dodatkowo dla pierwszych 3 tys. graczy przygotowano skrzynki HEXTECH – zestaw prezentów w grze ze specjalnej edycji limitowanej.
Dołącz do dyskusji: Biedronka i Nestle wchodzą w esport
nakładają wysokie marże nie raz dochodzące do 100 - 150 %.