Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców
W najnowszej kampanii reklamowej promującej pomidory sprzedawane w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) bohaterem spotów jest mężczyzna, który uprawia pomidory i dostarcza je do dyskontów tej sieci. Kilkanaście tygodni temu podobną kampanie realizował Lidl Polska.
W najnowszym spocie Biedronka promuje sprzedawane w jej sklepach pomidory. Tłumaczy w nim, dlaczego są one tak pyszne. Bohaterem filmu jest ogrodnik Łukasz Kaminiarz, który „uprawia pomidory wyłącznie dla klientów Biedronki” - podkreśla w reklamie lektor. Na końcu reklamy pojawia się stwierdzenie: „Znamy się na warzywach i owocach, dlatego nasze pomidory smakują jak pomidory”.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach tv i wybranych kanałach tematycznych.
Ta reklama Biedronki wydaje się być łudząco podobna - koncepcyjnie - do reklam, których emisję rozpoczął w styczniu Lidl Polska, największy bezpośredni konkurent dyskontów należących do Jeronimo Martins Polska. Lidl promował wtedy „Ryneczek Lidla”, a bohaterami reklam byli autentyczni dostawcy owoców i warzyw tej sieci.
W reklamach z kampanii występowali Tomasz Jazdon, właściciel gospodarstwa rolnego Onix w Zakrzewie (uprawiający ziemniaki), Jędrzej Cichowlas, właściciel gospodarstwa rolnego w Staniszewie z włoszczyzną, Renata i Piotra Wychowałkowie, z którego gospodarstwa Nowalijka w Piotrkowie Trybunalskim pochodzi sałata sprzedawana w Lidu, oraz Hubert Woźniak, właściciel sadu jabłkowego Rajpol w Wólce Łęczeszyckiej. Wszyscy opowiadają o swojej pracy, reklamy podkreślają też wysoką jakość dostarczanych przez nich owoców i warzyw.
Reklamy Lidla przygotowała dla Lidla agencja GPD. Obsługą reklamową Biedronki zajmuje się agencja Duda Polska.
Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 2 825 placówek o łącznej powierzchni 1,86 mln m2.
Dołącz do dyskusji: Biedronka podobnie jak Lidl w reklamie stawia na swoich dostawców