Prasa jest już w 2,2 tys. sklepów Biedronka, 35 pism dostarcza Ruch
Sieć sklepów Biedronka należących do Jeronimo Martins Polska rozwija ofertę prasy drukowanej, którą sprzedaje już w 2245 swoich sklepach. W wybranych lokalizacjach klienci mają do wyboru 35 tytułów, które do dyskontów dostarcza Ruch SA.
Pierwsze tytuły prasowe zewnętrznych wydawców (bo wcześniej sieć sprzedawała własne magazyny, takie jak „Smaki życia” i „Kropka TV”) trafiły do regularnej sprzedaży w wybranych Biedronkach w lipcu ub.r. Były to magazyny Wydawnictwa Bauer: „”Tele Tydzień”, „Życie na gorąco” oraz „Świat Kobiety”. Wtedy biuro prasowe detalisty w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informowało, że ich sprzedaż prowadzona jest testowo w wybranych sklepach.
W lutym br. w części dyskontów pojawiły się specjalne, większe stojaki na prasę, ulokowane w pobliżu kas i mogące pomieścić kilkanaście tytułów. Każdy z umieszczonych na nim pism czy gazet ma na nim duże, widoczne logo. Z dzienników znalazły się tam „Fakt” i „Super Express”, z tygodników opinii: „Newsweek Polska”, „Polityka” i „Sieci”. Z pism adresowanych do kobiet dominują głównie te wydawane przez Wydawnictwo Bauer, m.in. „Rewia”, „Twoje Imperium”, „Chwila dla Ciebie”, „Życie na gorąco” i „Party” (to ostatnie wydaje Edipresse Polska). W Biedronce sprzedawane są również „Angora”, „Tele Tydzień”, „To&owo” oraz „Auto Świat”.
Na początku lipca ofertę sprzedawanej w Biedronkach prasy poszerzono o kolejne pozycje, m.in. „Dobre rady”, „Claudia”, „Tina”, „Przyjaciółka”, „Kobieta i Życie”, „Świat i ludzie”, „Cała Ty”, „Przegląd Sportowy”, „Nasz Dziennik” oraz kilka magazynów krzyżówkowych.
Biuro prasowe Jeronimo Martins Polska przekazało nam, że w 2245 sklepach tej sieci sprzedawane są najchętniej kupowane na rynku gazety. Wśród nich dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, magazyny poradnikowe i rozrywkowe, a w ponad 1840 placówkach także dzienniki regionalne. W zależności od wielkości sklepu Biedronka oferuje klientom 15 lub 35 tytułów prasowych. Gazety prezentowane są na specjalnych ekspozytorach, umieszczonych najczęściej przed linią kas. Dostarcza je Ruch S.A.
- Chcąc odpowiadać na oczekiwania klientów stale uatrakcyjniamy asortyment produktów dostępnych w sieci sklepów Biedronka. Zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty tytułów prasowych po to, by zapewnić możliwość zakupu najpopularniejszych gazet podczas codziennych zakupów. Dodatkowo, mając na uwadze, że nasi klienci chcą wiedzieć, co dzieje się w ich najbliższej okolicy, proponujemy im regionalny dziennik, najchętniej czytany w danej części kraju - mówi Monika Krawczyk, kupiec odpowiedzialny za ofertę prasy w sieci sklepów Biedronka.
W ofercie sieci Biedronka na terenie całego kraju dostępne są także wydawane na jej zlecenie czasopisma: „Kropka TV”, „Moje smaki życia” oraz „Mój pies i kot”.
Dołącz do dyskusji: Prasa jest już w 2,2 tys. sklepów Biedronka, 35 pism dostarcza Ruch