SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szkolna miłość w walentynkowej kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) prowadzi kampanię reklamującą ofertę na walentynki: zestaw róż z pralinami Rafaello.

Kampania podkreśla, że zestaw z siedmioma różami i 150-gramowym opakowaniem pralin Rafaello kosztuje 13,99 zł. Pojawił się w sprzedaży w poniedziałek, będzie dostępny do soboty lub do wyczerpania zapasów.

Spot pokazuje historię szkolnej miłości trwającej lata.

 

Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją.

Za obsługę komunikacji reklamowej Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).

Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska na reklamy w mediach pozainternetowych wynosiły 532,86 mln zł, o 33,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Szkolna miłość w walentynkowej kampanii Biedronki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl