Szkolna miłość w walentynkowej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) prowadzi kampanię reklamującą ofertę na walentynki: zestaw róż z pralinami Rafaello.
Kampania podkreśla, że zestaw z siedmioma różami i 150-gramowym opakowaniem pralin Rafaello kosztuje 13,99 zł. Pojawił się w sprzedaży w poniedziałek, będzie dostępny do soboty lub do wyczerpania zapasów.
Spot pokazuje historię szkolnej miłości trwającej lata.
Działania reklamujące Biedronkę obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją.
Za obsługę komunikacji reklamowej Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam), agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda (aktywności w internecie) oraz dom mediowy Wavemaker (planowanie i zakup mediów).
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska na reklamy w mediach pozainternetowych wynosiły 532,86 mln zł, o 33,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Szkolna miłość w walentynkowej kampanii Biedronki (wideo)