SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka z nową identyfikacją i kampanią. „Daj się zaskoczyć jakością” (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Dystrybucja) zyskała odświeżoną identyfikację wizualną. Jednocześnie pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” rusza jej kampania reklamowa przygotowana przez firmy Duda Polska i MEC.

W identyfikacji Biedronki zmodyfikowany został przede wszystkim logotyp, w którym claim „Codziennie niskie ceny” został przesunięty do góry, a biedronka jest bardziej uśmiechnięta. Zmienione logo ma być bardziej nowoczesne i trójwymiarowe.

Jednocześnie w sklepach Biedronki zaczynają być wprowadzane nowe wystrój i aranżacja. Placówki będą bardziej przejrzyste i wygodne, zmieni się w nich także układ produktów tak, że lepiej wyeksponowane będą artykuły świeże: nabiał, warzywa, owoce i pieczywo.

>>> Biedronka zainwestuje 2 mld zł. Chce mieć 3 tys. placówek

- „Odświeżenie” logo oraz nowy układ graficzny sklepów to wyprzedzenie potrzeb i oczekiwań konsumenckiego rynku. Ewolucja naszych placówek na przestrzeni 16 lat istnienia w Polsce musiała zaowocować nowym wymiarem estetycznym i komunikacyjnym - uzasadnia Adam Manikowski, dyrektor marketingu Jeronimo Martins Dystrybucja. - Formuła przestrzenna, 3D - to także przejaw nowoczesności, który towarzyszy rozwojowi naszej oferty. Placówki, w których testowane były nowe rozwiązania, zostały bardzo pozytywnie ocenione, co utwierdziło nas w słuszności obranego kierunku rozwoju - dodaje.



Właśnie rusza kampania reklamowa komunikująca te zmiany. Akcja pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki” ma podkreślać dbałość o codzienną jakość i stałą dostępność najświeższych produktów w tej sieci, a także niskie ceny w relacji do wysokiej jakości oraz bardziej przyjazny dla klienta charakter sklepów. Reklamy są utrzymane w bardziej emocjonalnej, rodzinnej stylistyce niż poprzednie. 



Akcja reklamowa od 16 stycznia obejmuje wszystkie media: telewizję, prasę, radio, internet i outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Biedronka z nową identyfikacją i kampanią. „Daj się zaskoczyć jakością” (wideo)

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
heban
żart? przecież produkty z biedronki są zastraszająco niskiej jakości. W tym sklepie priorytetem jest cena ( a wcale nie jest taka niska ) lansowanie biedronki jako sklepu z dobra jakością produktów jest jak porównywanie lexusa do matiza.
odpowiedź
User
qen
i na co ta zmiana? tyle pieniedzy maja zeby niepotrzebnie wyrzucac je na zmiane wszyskiego co zwierało stare logotypy? bez sensu....niech lepiej podwyzsza pensje swoim pracownikóm...btw. ta nowa biedronka wyglada jak pajac, ew. klaun
odpowiedź
User
Zasmach
Ten nos jest niepotrzebny dla tej biedronki. qen akurat zarobki w Biedronce w porównaniu do innych marketów są dużo wyższe. Tam nawet nieźle płacą. A co do jakości produktów - oczywiście nie są to delikatesy, ale stosunek jakości do ceny jest znakomity. Warto zauważyć, też ze lwią część produktów "made in biedronka" produkują znane polskie firmy (np. Hoop, Wawel) pod inną marką. W Biedronce znajdziemy również limitowane serie rożnych produktów (najczęściej większe niż standardowe opakowania) - ostatni przykład Frugo w większej butelce. Często zarzuca się marketom/dyskontom, ze nie mają w swoim asortymencie polskich produktów tylko sprowadzają z zagranicy, przez co cierpią polscy producenci. W przypadku Lidla czy Carrefoura to prawda, jednak Biedronka to inna bajka. Praktycznie 100% produktów pochodzi od polskich producentów! I to właśnie ta największa polska sieć chyba najbardziej wspiera polskich producentów.
odpowiedź