Właściciel Biedronki zarejestrował znaki Gang Cudaków i Gang Spryciaków
Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka zarejestrowała w Urzędzie Patentowym dwa nowe znaki towarowe: Gang Cudaków i Gang Spryciaków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za kilka tygodni ruszy nowa edycja akcji lojalnościowej sieci.
Spółka zarejestrowała znaki pod koniec czerwca br. Zgłoszono je dla kategorii:
- muzyka, filmy i inne rodzaje elektronicznych publikacji tekstowych i obrazowych utrwalone na nośnikach;
- materiały drukowane i artykuły papiernicze oraz wyposażenie edukacyjne;
- gry, zabawki, akcesoria do zabawy;
- maskotki;
- usługi reklamowe, marketingowe i promocyjne;
- wydawanie kart przedpłaconych i bonów;
- usługi edukacyjne i instruktażowe;
- organizowanie gier i konkursów;
- prowadzenie konkursów w internecie;
- gry internetowe, gry oferowane on-line.
Przypomnijmy, że 1 czerwca br. JMP zarejestrowała znak Gang Mocniaków.
Zapytaliśmy biuro prasowe Biedronki, pod jaką nazwą będzie realizowana tegoroczna edycja akcji lojalnościowej z cyklu Gang.
Nie dostaliśmy szczegółowej odpowiedzi. - Jesteśmy na etapie finalizowania założeń naszej najnowszej akcji lojalnościowej, której szczegóły będziemy komunikować za kilka tygodni - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Surdyk, starszy menedżer ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych odpowiedzialna za akcję lojalnościową.
Kilka tygodni temu Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka odpowiedzialny za akcję lojalnościową przyznał z kolei: - Dotychczasowe akcje lojalnościowe zawsze były ważnym punktem oferty Biedronki, miały charakter edukacyjny i były kierowane do szerokiego grona klientów. W naszej najnowszej akcji zamierzamy w dalszym ciągu wykorzystać te elementy, aby budować pozytywną relację między nami, a naszymi klientami - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka odpowiedzialny za akcję lojalnościową.
Cykliczna akcja, miliony maskotek
Biedronka od kilku lat pod koniec wakacji rusza z akcją lojalnościową, w ramach której klienci zbierają naklejki uprawniające przy ich odpowiedniej liczbie do odbioru maskotek. W ub.r. akcja prowadzona była pod hasłem Gang Bystrzaków, a w latach wcześniejszych: Gang Świeżaków, Gang Słodziaków, Gang Fajniaków, Gang Swojaków.
W poprzednich latach Biedronka ruszała ze swoim programem lojalnościowym w ostatnim tygodniu sierpnia. W 2022 roku był to "Gang Bystrzaków" - już w pierwszym tygodniu akcji wydano ponad 55 tys. maskotek. W 2021 roku w Gangu Swojaków było dwanaście maskotek. Sześć z nich miało magiczne zdolności i swojskie imiona. To: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola. Dwa lata temu akcja też cieszyła się dużą popularnością - po niespełna trzech tygodniach jej trwania detalista rozdał ok. 1 miliona maskotek.
W 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln. W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.
Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję "Gang Słodziaków". W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek. Z kolei jesienią 2020 r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków.
Dołącz do dyskusji: Właściciel Biedronki zarejestrował znaki Gang Cudaków i Gang Spryciaków