„Bierz dychę, oddaj dychę" - radzi Sprytny Stefan w kampanii Super Grosz
Pod hasłem „Bierz dychę, oddaj dychę" na początku lutego wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Super Grosz. Działania przygotował dom produkcyjny F25 oraz dom mediowy WPA.
W nowym spocie Super Grosz informuje o ofercie pożyczki z rzeczywistą roczną stopą oprocentowania zero procent w przypadku spłaty w ciągu 30 dni.
Bohater reklamy, Sprytny Stefan, pożyczone środki przeznacza na zakup wymarzonego samochodu.
- Wiemy jak często konsumenci spotykają się z nieoczekiwanymi wydatkami i stąd pomysł na nową kampanię „Bierz dychę, oddaj dychę” i postać Sprytnego Stefana, który, jak każdy z nas, chciałby realizować swoje małe i duże marzenia tu i teraz - mówi Katarzyna Chmielecka, online marketing manager Super Grosz.
Spot emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na kanale YouTube firmy. Uzupełnieniem komunikacji są spoty radiowe i posty na Facebooku i Instagramie.
Kampanię reklamową przygotował dom produkcyjny F25 oraz dom mediowy WPA.
Dołącz do dyskusji: „Bierz dychę, oddaj dychę" - radzi Sprytny Stefan w kampanii Super Grosz