Herbapol kampanią pod hasłem "Najwięcej przyjemności w jednej torebce" reklamuje zielone herbaty Big Active
Trwa kampania herbat zielonych Big-Active (Herbapol) Lublin, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Dynamiczny, zaskakujący, a zarazem zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności.
W kampanii promowane są ekspresowe zielone herbaty Big-Active.
- Video emitowane w ramach kampanii odwołuje się do emocji, przyjemności i zdecydowanie wykracza poza standardowe zaprezentowanie produktów – mówi Agnieszka Michalak, brand manager w Herbapol-Lublin. - W nowoczesny, a przy tym sensualny sposób pokazujemy, że nasze zielone herbaty pobudzają zmysły i przenoszą do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. A to dzięki ich najwyższej jakości i starannie opracowanym, intrygującym kompozycjom dużych liści herbaty i dodatków. Taka forma spotu oddaje charakter marki Big-Active i pozwala nam skutecznie przyciągnąć uwagę świadomych konsumentek, które stawiają na wysoką jakość i poszukują nowych doznań smakowych.
Już wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki Big-Active, które tworzą między innymi herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach kobiecych i lifestylowych.
Spot tv emitowany jest m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo.
Dołącz do dyskusji: Herbapol kampanią pod hasłem "Najwięcej przyjemności w jednej torebce" reklamuje zielone herbaty Big Active