SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Billboard sponsorski Kopiko

Kopiko wznawia działania reklamowe

Kopiko wznawia działania reklamowe, będące kontynuacją zeszłorocznej akcji outdoorowej. Tym razem będą miały one charakter billboardu sponsorskiego - 8'' spotu telewizyjnego, pojawiającego się jako zapowiedź nowego, cyklicznego programu rozrywkowego, emitowanego przez stację TVN.

Pierwszy odcinek cieszącego się wysoką popularnością za granicą programu "Mamy Cię", w którym sławne osoby dają się wplątać w komiczne sytuacje, telewidzowie będą mogli obejrzeć już 2 marca. Towarzyszący odcinkom spot został pomyślany w taki sposób, aby potencjalny konsument dowiedział się , iż w cukierku Kopiko zawarta jest prawdziwa kawa. Całość spotu, we wszystkich detalach, ma nasuwać skojarzenia z kawą, jej charakterystycznym aromatem oraz specyficznym klimatem picia tego napoju. Tak więc z mielącego kawę staroświeckiego, ręcznego młynka wysypują się do szufladki cukierki Kopiko. Sięga po nie młoda kobieta o południowej urodzie. Całości towarzyszy subtelna oprawa muzyczna, przenosząca swoim klimatem w błogie chwile delektowania się smakiem kawy.

Celem kampanii jest utrzymanie pozycji lidera na rynku przy równoczesnym wzroście świadomości marki Kopiko. Zadanie, przed jakim stanęli pomysłodawcy spotu to wykreowanie wizerunku cukierka Kopiko jako doskonałej alternatywy dla kawy. Alternatywy, ze względu na swoją postać, znacznie łatwiejszej w zastosowaniu i bardziej dostępnej.

Kreację i produkcję przygotowała krakowska agencja Schulz, specjalizująca się w obsłudze kreatywnej oraz budowaniu strategii. To już druga kampania przygotowana przez agencję Schulz dla tej marki. Poprzedni projekt spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem przez producenta Kopiko w Dżakarcie, który wykupił od agencji prawa do realizacji projektu jako kampanii prasowej w Hiszpanii.

Cel kampanii: Wzrost świadomości marki i utrzymanie pozycji lidera na rynku
Klient: Kopiko
Agencja: Schulz Sp. z o.o. - krakowska agencja specjalizująca się w obsłudze kreatywnej i budowaniu strategii komunikacji. Do kluczowych Klientów agencji należą m. in.: Tesco, Nestle, Winiary, Polfa Kutno, Paola.
Przedstawiciel agencji: Monika Popowska
Pomysł kreatywny: Regina Mynarska
Media: TV - TVN
Czas trwania: od 2 marca 2004 r.

Dołącz do dyskusji: Billboard sponsorski Kopiko

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl