Bioderma promuje kosmetyki do skóry
Rusza cross-channelowa, ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki Bioderma. Media zaplanował i zakupił PRO Media House.
Jest to pierwsza kampania czterech produktów z kategorii serum od marki Bioderma, przeznaczonych do różnych typów skóry: wrażliwej (Sensibio Defensive Serum), odwodnionej (Hydrabio Hyalu+ serum), tłustej i mieszanej (Sebium Serum), z przebarwieniami ( Pigmentbio C-Concentrate serum).
Celem kampanii jest pokazanie, że najlepsze efekty dają produkty, które dokładnie odpowiadają na potrzeby naszej skóry, dodają mocy podkręcając pielęgnację, a jednocześnie wzmacniają naturalną siłę samej skóry utrzymując efekty działania na długi czas. Zgodnie z hasłem „Moc serum, siła skóry”.
Bioderma na największym nośniku OOH w Polsce
Ogólnopolskie działania reklamowe zaplanowane są na marzec i kwiecień 2024.
Kampania pojawi się na siatkach wielkoformatowych w prestiżowych lokalizacjach, na precyzyjnie dobranych citylightach w 20 miastach Polski oraz na nośnikach digital w wyselekcjonowanych centrach biznesowych i klubach fitness.
Reklamy video emitowane będą w największych kinach, serwisach VOD, mediach społecznościowych, a także na największym w Europie nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie.
Spoty usłyszymy także w ogólnopolskich stacjach radiowych i sieciach, m.in. Radiu ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Meloradio, Chillizet.
W ramach działań digital emitowane będą reklamy graficzne, video, tekstowe oraz artykuły contentowe.
Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House, który wygrał multibrandowy przetarg na obsługę aktualnej kampanii marki Bioderma.
Dołącz do dyskusji: Bioderma promuje kosmetyki do skóry