SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

591 tys. widzów ogląda reality-show „Bitwa o gości” w TVN

Nowy program „Bitwa o gości” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TVN średnio 591 tys. widzów. Stacja w paśmie jego emisji jest czwarta w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsza w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Bitwa o gości”; fot. TVN„Bitwa o gości”; fot. TVN

Premierowe odcinki „Bitwy o gości” w TVN oglądać można w niedziele o godz. 17.25, począwszy od 1 października 2023 roku. Średnia widownia produkcji do 15 października wyniosła 591 tys. osób. Przełożyło się to na 5,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,04 proc. w grupie 16-49 i 7,77 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię dotychczas zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 656 tys. widzów.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków reality-show śledzi 2,21 mln osób w grupie 4+.

Stacja TVN w paśmie nadawania premierowych odcinków „Bitwy o gości” czyli w niedzielnym paśmie między 17.27 a 18.59 ma 7,68 proc. udziału. Stacja zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce w grupie 4+. W grupie 16-49 kanał z 7,58 proc. udziału jest liderem. Stacja pierwsze miejsce zajmuje również w grupie 20-54 (7,33 proc.).

„Bitwa o gości” to polska wersja formatu „Be my guest” stworzonego przez Studio Lambert i mającego licencję All3media. Formuła reality polega na tym, że właściciele pensjonatów, hoteli, glampingów i innych miejsc noclegowych odwiedzają się, spędzają wspólnie dobę hotelową i oceniają. Testują pokoje, sprawdzają detale, korzystają z atrakcji zapewnionych przez dane miejsce, jedzą wspólnie posiłki, a na koniec decydują, ile zapłaciliby za taki nocleg.

Producentem polskiej odsłony „Be my guest” jest Constantin Entertainment Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 591 tys. widzów ogląda reality-show „Bitwa o gości” w TVN

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Re
Jedyna dobra nowość tek jesieni
odpowiedź
User
Cataleya
Bardzo przyzwoity program to jest. Zważywszy poziom innych premier jesieni - znakomity.
odpowiedź
User
Bert
Badziewny Wyreżyserowany program którego ludzie nie chcą oglądać ,kolejna Klapa Lidii Kazan.
odpowiedź