Biurowa demolka w nowej kampanii RocketJobs.pl
RocketJobs.pl, jobboard dla pracowników umysłowych rozpoczął kampanię reklamową, w której edukuje pracodawców. Pokazuje, jak nie powinno wyglądać ogłoszenie o pracę.
RocketJobs.pl zapytał swoich użytkowników jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem "Jak pisać SPOKO ogłoszenia o pracę?". Jej główną osią jest spot video pokazujący zdenerwowanie kandydatki na widok złej oferty pracy.
W ramach kampanii powstał landing page z treściami poradnikowymi dla firm i rekruterów. Na dedykowanej stronie zamieszczono m.in. wzorcowe ogłoszenie o pracę, sekcję 7 grzechów głównych rekrutera oraz video porady od samych kandydatów, a także serię artykułów eksperckich.
W ramach assetów kampanijnych powstały również krótsze wersje spotu: 30’ i 15’ sekundowa.
Filmy emitowane będą na platformie YouTube oraz w kanałach społecznościowych marki. Pomysłodawcą projektu jest zespół marketingu RocketJobs.pl. Dyrektorem kreatywnym oraz reżyserem spotu - Tomasz Dubiel. Klip wyprodukował dom produkcyjny F25. Za branding kampanii odpowiada studio kreatywne Super Super.
Działaniom towarzyszy szereg aktywności mediowych i liczne współprace z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Biurowa demolka w nowej kampanii RocketJobs.pl