Björn Ståhl na czele jury KTR 2019
Przewodniczącym jury konkursu KTR 2019 został Björn Ståhl, executive creative director/chief creative officer z INGO Stockholm. W tym roku do rywalizacji zgłoszono rekordową liczbę 1265 prac. Oceniać je będzie 83-osobowe jury w siedmiu składach. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
1265 prac do konkursu KTR zgłosiło 230 podmiotów w tym m.in.: agencje reklamowe, studia projektowe, domy produkcyjne i postprodukcyjne, domy mediowe, media, marketerzy, muzea i teatry a nawet urzędy miast.
Jury oceniać będzie prace w trzech kategoriach: Communication, Design oraz Craft. Nagrody zostaną przyznane podczas gali 7 czerwca.
Björn Ståhl na czele jury KTR 2019
W tym roku zgłoszone prace oceni 83-osobowe jury w siedmiu składach. Przewodniczącym jury został Björn Ståhl, executive creative director/chief creative officer oraz członek zarządu agencji INGO Stockholm. Z firmą jest związny od 13 lat. Zajmuje 7. miejsce w rankingu najlepszych dyrektorów kreatywnych świata (za The Big Won Report).
Pod jego sterami agencja zdobyła wiele międzynarodowych wyróżnień: 6. miejsce w rankingu Fast Company „Most innovative Companies in the world” 2017”, tytuł Agencji Roku Eurobest 2017 oraz 3. miejsce w rankingu najlepszych agencji Cannes Lions 2016.
W branży reklamowej Ståhl pracuje od 29 lat, z czego przez 11 był związany z agencją Lowe w Sztokholmie i Londynie.
Dołącz do dyskusji: Björn Ståhl na czele jury KTR 2019