BLIK na stacjach Orlen
Na ponad 1,2 tys. stacjach własnych i prawie 100 stacjach franczyzowych koncernu PKN Orlen w Polsce wprowadzono możliwość płacenia za zakupy systemem płatności mobilnych BLIK.
Możliwość płacenia za zakupy telefonem na stacjach Orlenu to efekt nawiązania współpracy między spółką Polski Standard Płatności, twórcą systemu BLIK, a koncernem posiadającym obecnie ponad 1,7 tys. stacji paliw w Polsce.
PKN Orlen przewiduje możliwość rozszerzenia tej usługi na kolejne obiekty własne oraz franczyzowe.
Obecnie BLIK umożliwia także kupowanie telefonem w ponad 100 tys. terminali płatniczych. Można nim też zapłacić w kilkudziesięciu tys. sklepów internetowych oraz wypłacić gotówkę w ponad 11 tys. bankomatów. Aby skorzystać z systemu, należy pobrać aplikację mobilną jednego z banków - partnerów systemu (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank - również Orange Finanse, PKO Bank Polski, Inteligo). W celu dokonania zakupu należy wybrać BLIK jako formę płatności, wpisać kod na terminalu lub komputerze i zaakceptować go na swoim telefonie.
Dołącz do dyskusji: BLIK na stacjach Orlen