SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj” - Kominek wydaje drugą książkę o blogowaniu

Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj” to tytuł drugiej książki Tomka Tomczyka, znanego szerzej jako bloger Kominek. Publikacja ukaże się na rynku pod koniec października br.

W swojej drugiej książce Tomczyk koncentruje się na kwestiach mentalności blogera, kreowaniu wizerunku w social mediach i zarabianiu na blogu. Kominek pisze m.in., o czym i dla kogo warto pisać bloga, jakie są etapy budowania wizerunku w social mediach, co jest największym grzechem blogerów, jak sobie radzić z promowaniem i reklamą bloga, jak współpracować z firmami oraz kiedy można zacząć zarabiać na blogu.

- Blogosfera jest jedną wielką ściemą, zbudowaną na wielokrotnie powtarzanych kłamstwach, mniej lub bardziej udolnym działaniem wizerunkowym poszczególnych blogerów. Jako całość jest tworem istniejącym wyłącznie w teorii. W praktyce - każdy sobie rzepkę skrobie - jesteśmy zaprzeczeniem hemingwayowskiej sentencji, jakoby żaden człowiek nie był samotną wyspą, tylko częścią kontynentu. Nas blogerów łączą więzy przyjaźni i interesów, ale nie potrzebujemy tego ani by przetrwać, ani by stać się najlepszymi - można przeczytać w najnowszej książce Kominka.

>>> Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy

Książka „Blog - Pisz, kreuj, zarabiaj” Tomka Tomczyka ukazuje się nakładem Wydawnictwa Zielona Sowa w cenie 39.90 zł. Publikacja ma 400 stron i dostępna będzie pod koniec października br. Patronem medialnym książki jest portal Wirtualnemedia.pl.

Pierwsza książka Kominka zatytułowana „Bloger” ukazała się we wrześniu ub. r.

Dołącz do dyskusji: „Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj” - Kominek wydaje drugą książkę o blogowaniu

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Golb
"Jak napisać cos o niczym"
odpowiedź
User
gd
Niestety polska blogosfera - poza kilkoma ciekawymi blogami - jest w w większości wyścigiem o to, kto przeklei szybciej linki z zagranicznych blogów albo napisze o tym po swojemu, albo pisaniem o niczym. Bloger pan-nic staje się współczesnym celebrytą - nie musi pisać dobrze, nie musi być ekspertem, właściwie nic nie musi. Coś jak "nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie oficera".

Może nawet napisać o gołych cyckach i że dla mnie jesteś za gruba nie brałbym Cię w Rewalu i już jest sława.

i karmią tą blogosferę różne marki, płacą pieniążki, dając prezenciki, co kończy się tym, że jedni blogerzy "mają już cenniki" a drudzy żebrzą o pokój pełen ciuchów. Esencja współczesności - pieniądze i sława za wtórność, nijakość, kontrowersję, brak wnoszenia nowych treści, piękną buzię.

I teraz nastolatki, zapytane o to, kim chcą być w przyszłości, odpowiadają "blogerką modową". Wspaniała ta współczesność. Wyznaczana przez Faszionelkę, Dżesiki i panów Kominków :)))
odpowiedź
User
Katon
Pisz o g.....kreuj g.... ale zarabiać będziesz krocie!!! Ta książka będzie zapewne chodliwa wśród bohaterów krótkiego acz znamiennego dokumentu niejakiego Chajzera o pokazach mody. Znakomita ilustracja gównianego światka blogerów.
odpowiedź