Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)
Sieć sklepów Piotr i Paweł zaczęła roczną kampanię reklamową z udziałem autorów blogów kulinarnych Crust and Dust, Kuchenne Szaleństwa oraz Tomek Woźniak Gotuje. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja IT Company.
W kampanii z udziałem blogerów sieć Piotr i Paweł reklamuje różnorodne dania, które można kupić (ewentualnie ich składniki) w tych sklepach. Pierwsza odsłona, prowadzona w zeszłym tygodniu, promowała kuchnię meksykańską, a w kolejnych, cotygodniowych etapach będą prezentowane potrawy z różnych stron świata.
W akcji biorą udział twórcy trzech popularnych blogów kulinarnych: Magda i Adam Gendźwiłłowie (Crust and Dust), Tomek Woźniak (Tomek Woźniak Gotuje) oraz Dorota Indycka (Kuchenne Szaleństwa). Co miesiąc będą oni prezentować nowe wideo przepisy dostępne w serwisie atelier.piotripawel.pl oraz na youtube’owym kanale Piotra i Pawła.
Ponadto kampania obejmuje inne serwisy internetowe (m.in. społecznościowe), a także radio, przy czym w spotach radiowych nie występują już blogerzy. Cała akcja jest zaplanowana na rok.
Za koncepcję, kreację i realizację działań odpowiada agencja IT Company. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się też dział marketingu Piotra i Pawła.
Przypomnijmy, że od półtora roku sklepy Lidl reklamują kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, w cotygodniowych odsłonach prezentując nowe przepisy kulinarne. W listopadzie ub.r. ukazała się nawet książka z ich recepturami z tej kampanii (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Blogerzy kulinarni reklamują sklepy Piotr i Paweł (wideo)
Ostatnio w czasie imprezy pogoniłem słynną blogereczkę modową, która nie potrafiła sklecić 5 zdań a chciała ode mnie kilka tysięcy złotych. Piotr i Paweł i blogerzy - BUHAHA. Zjeby bez pomysłu z projektem dla zadufanych "blogerów" - każdy kto nic nie potrafi zostaje blogerem.
Od dziś NIE kupuję w PiP !!!!!!!!!!!!!