Blowek, Izak, Rezi, Leh i Nervarien promują ofertę Play dla graczy (wideo)
Ruszyła kampania promująca ofertę Play skierowaną dla fanów gier wideo. W reklamach główne role odgrywają najpopularniejsi polscy youtuberzy gamingowi: Blowek, Izak, Rezi, Leh i Nervarien.
Kampania reklamuje ofertę dla graczy obejmującą zarówno sprzęt (m.in. laptopy z routerami i smartfony), jak też usługi (m.in. ubezpieczenie sprzętu oraz wirtualnych przedmiotów i środków płatniczych w grach, zbieranie punktów do wykorzystania na Dogry.pl).
Reklamy podkreślają też, że Play jest głównym partnerem Polskiej Ligi Esportowej.
W reklamach występują najpopularniejsi polscy youtuberzy gamingowi: Blowek, Izak, Rezi, Leh, Nervarien, Gimper i Mandzio. Spoty pokazują, jak rywalizują ze sobą.
Obsługą reklamową Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy i inne aktywności marketingowe w internecie, reklamy BTL-owe) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Play Communications w II kwartale br. zanotował 3,32 mld zł wpływów operacyjnych (wobec 3,21 mld zł rok wcześniej) i wzrost zysku netto w skali roku z 57,5 do 352,6 mln zł. W zeszłym półroczu sieć miała 15,03 mln klientów, o 550,2 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba abonentów wzrosła z 8,94 do 9,71 mln, a użytkowników ofert prepaidowych zmalała z 5,54 do 5,32 mln.
Właśnie następują duże zmiany w zarządzie operatora Play: z końcem br. odejdą Hans Cronberg i Bartosz Dobrzyński, a z końcem stycznia 2019 roku - Jacek Niewęgłowski. Ich miejsca z początkiem listopada zajmą Michał Ziółkowski, Michał Sobolewski i Wojciech Danieluk, ponadto firma szuka nowego szefa strategii.
Dołącz do dyskusji: Blowek, Izak, Rezi, Leh i Nervarien promują ofertę Play dla graczy (wideo)
Mówi, że Blowka zna i że to lamus. Hmmm. :)